<< DivX Corona hoax - The Great Reset
Corona hoax - The Great Reset
This spot is marked as potentional spam
Category Image
FormatDivX
SourceTelesync
LanguageEnglish subtitles (builtin)
LanguageEnglish audio/written
GenreDocumentary
GenreWar
TypeMovie
Date 04/01/2022, 18:40
Size 1.09 GB
Spotted with Spotnet 2.0.0.284
Website https://nzbindex.nl/search/?q=Corona+hoax+-+The+Great+Reset
Sender MusixMan (SS0M6w)
Searchengine Search
NZB NZB
Number of spamreports 10

Post Description

Deze briljante documentaire van Tim Gielen laat zien hoe een kleine groep superrijke criminelen vrijwel alles op aarde heeft gekocht, totdat ze het allemaal bezitten. Van media, gezondheidszorg, reizen, voedingsindustrie, overheden... Dat stelt hen in staat om de hele wereld te beheersen. Hierdoor proberen ze de Nieuwe Wereld Orde op te leggen.

Bill Gates (vaccinboer), Klaus Schwab (regisseur TGR), George Soros (bezit de Media), Elon Musk (neurolink), Jef Bezos (Amazon)

Voor degene die niet verder komen dan “Wappie”, probeer eerst maar eens deze film te kijken voor je begint te mekkeren.

Leuk voorbeeld:
175 Miljoen voor een gejat schilderij door de Rotschilds die voor de afloop van WOII naar Amerika zijn vertrokken met nogal wat roofkunst.
Klaus Schwab (zijn moeder heet Marianne Rotschild) is een nazaat van deze criminelen, die deze plandemie gedeeltelijk financieren.
Hebben ze geld nodig, dacht het niet, die smoren in de munten, maar bij dat is mensen is het nooit genoeg.
Waarom verkopen ze dan een schilderij? Nou het plan zit wat tegen, we hadden al aan de chip moeten hangen, dus ze willen compensatie.

Nog leuker is…. voor een schilderijtje 175 Miljoen maar GEEN 100 miljoen voor de zorg.
Think about it, what’s wrong?

Wat hebben we toch een fijne regering die voor zijn volk moet zorgen.
Valt niet mee om erachter te komen dat we geregeerd worden door trekpoppen die daar alleen maar kunnen zitten omdat de grote jongens dat 10 tallen jaren geleden hebben bedacht.

Wereldwijd is het dezelfde ellende, mensen tellen niet meer, machtsmisbruik is normaal geworden.
Behalve in de staten/landen die geen “corona regels” hebben komen er het beste vanaf.
Dat kan je nakijken op “ourworldindata.org” gewoon een officiële website van de regeringen.
Gebruik je verstand en niet je stompzinnige angst.

Eigenlijk nog erger “ik bemoei mij er maar niet mee”, dat deed 80% tijdens de WOII ook.
Te bang en te laf om zichzelf en je kinderen/ouderen te verdedigen, kop in het zand.

Dit filmpje kijken en wijzer worden, als het meezit word je een “Snappie”

Op Spotnet spotte ik altijd muziek omdat ik iets moois graag wil delen met anderen, zo doe je elkaar een plezier.

In 2009 wist ik al dat de New World Order (NWO) plaats zou vinden, toch niet ingeschat dat het op zo'n smerige manier zou verlopen. Een chip om je gezondheid in de gaten te houden, heel mooi.
Helaas dat is niet het enige, je mag alles bij deze psychopaten inleveren.

Hun credo voor 2030 "You will Own nothing but you will be happy".
Wij worden de legbatterijkippen van de NWO.

wachtwoord = vaccinboer

♫ Enjoy

Comments # 0