Post Description
Een 2e scenario voor de Falmouth Branch Line die al wat moeilijker wordt voor de leken onder ons.
Dit is een heuveltje op en ook heuveltje af ritje.
Inmiddels heb ik zoals afgesproken deze eerst zelf gereden zonder problemen...
Nouja STOOM rijden is toch wel heel wat anders als Diesel electrisch, maar het blijft leuk.
Het voordeel is wel van zo een simulator, lukt het de eerste keer niet...
Nou dan doe je het gewoon toch nog een keer.
Fingers crossed.
Met dank aan de originele auteurs voor hun werk en inspanningen.
Veel lees en rij plezier.
KEEP IT of KIEP HET.
Groeten XaNaDu
Comments # 0