Post Description
Mr harper aka mrloser blijft maar onze post weghalen
over dat het hier niet veilig is en wij ermee stoppen!
SPOTNET IS OVERGENOMEN DOOR BREIN!!
Dit is wat wij kregen te horen vd week uit serieuze bronnen
en kregen ook info te zien.
Wij gaan deze info aan iedereen laten weten
dat je weg moet blijven op spotnet en waarom!
Dus je kan het verwijderen zovaak je wilt
maar wij blijven het niet alleen hier
maar overal plaatsen zodat de mensen GEEN gevaar lopen ;)
Beste,
Helaas zijn wij genoodzaakt te stoppen met posten op spotnet.
Wij hadden graag hiermee doorgegaan ook omdat dit ons idd nieuwe leden opleverde.
Maar wij nemen het zeker voor het onzekere en stoppen daarom ook per direct
met posten hier. Zodra wij groen licht krijgen gaan wij kijken of we opnieuw
gaan posten op spotnet of er voorgoed mee stoppen.
Mochten jullie niks van ons willen missen dan kan je ons altijd mailen
op het volgende mailadres: info-ultimate@protonmail
Ons advies is om voorlopig weg te blijven op spotnet
en opzoek te gaan naar een alternatief, bij ons of elke andere forum
want hier is het nu echt niet veilig meer!
Meer willen wij er nu niet over kwijt en willen iedereen bedanken
die onze posten volgde en positieve reacties achter lieten.
Misschien tot de volgende keer... zo niet, het gaat jullie goed ;)
Met vriendelijke groet,
Ultimate -Force
Comments # 0