Post Description
Ja wie ben ik om dit te zeggen.Ik heb respect voor Freelance zijn werk,maar ik vind het nu de laatste tijd
een tijd verspilling van al zijn goede werk.De laatste die hij deed een paar dagen geleden is de 1992 en nu is het
de 2070.Het gaatnu op het ogenblik erg erg snel.Windows update ook automatisch en wil je het zelf doen
dan kan je de updates ook zelf downloaden en installeren.Nogmaals groot respect voor Freelance.
Ik wilde dit even kwijt.Ik heb het ook gedaan maar in mindre maat.
Wil je Windows installeren op een niet vereiste PC etc heb ik de laatste Rufus erbij gedaan.
Groetnis.
Boet
Comments # 0