Post Description
Duidelijke uitleg hoe we de crisis ingetrokken zijn, het virus was uitsluitend een excuus.
Voor je commentaar geeft kijk er eerst naar.
Bij mijn vorige post kon ik duidelijk zien dat mensen direct op tilt slaan bij de toelichting.
Harper kreeg het zelfs voor elkaar om die niet te lezen gezien het commentaar.
Dit kan je gewoon bekijken als voorlichting die je via de MSM gewoon niet te zien krijgt.
Spotnetters die de vorige heel hard riepen jij gaat de blacklist zal ik dus niet meet terugzien,
wat spijtig voor ze is, die missen namelijk alle ontwikkelingen op dat gebied.
Tevens wens ik iedereen een fijn & liefdevol 2022 in vrijheid toe.
Comments # 0